http://www.emailcashpro.com
Discount Hotel Reservation - HotelClub

MySiteSubmit Internet Advertising Services

Saturday, July 08, 2006

Hentikan Membeli Panduan Perniagaan Internet Atau Menghadiri Seminar Perniagaan Internet Kerana Anda Sebenarnya Hanya Membazirkan Wang Dan Masa....



Click Here for English
FAKTA: Kebanyakan panduan perniagaan Internet yang terdapat di pasaran tak boleh dilaksanakan di Malaysia....
Hentikan Membeli Panduan Perniagaan Internet Atau Menghadiri Seminar Perniagaan Internet Kerana Anda Sebenarnya Hanya Membazirkan Wang Dan Masa....

8 Julai, 2006
Dari: Mohd FairuzEmpayarInternet.com, Kuala Lumpur
Rakanku usahawan Internet,
Anda mungkin pernah membeli panduan perniagaan Internet, ataupun menghadiri seminar perniagaan Internet.
Apa yang anda dapat setelah darinya?
Bolehkah anda mempraktikkan apa yang dipelajari?
Sebagai seorang yang telah menceburkan diri dalam perniagaan Internet sejak tahun 1998, saya selalu menerima email dari rakyat Malaysia yang lain menyatakan kesukaran mereka untuk menceburkan diri dalam bidang ini.

Semuanya gara-gara dua perkara berikut:
1- ClickBank tidak lagi menerima permohonan rakyat Malaysia untuk membuka akaun, sama ada sebagai affiliate atau vendor.
2- Keuntungan yang diperolehi melalui Akaun PayPal tidak dapat dikeluarkan oleh rakyat Malaysia kecualilah jika mereka mempunyai akaun bank US.
Sekiranya anda tidak tahu apa-apa tentang ClickBank dan PayPal, kedua-dua syarikat ini menawarkan perkhidmatan menerima pembayaran kad kredit kepada usahawan Internet.
Yang lebih menariknya, ClickBank mempunyai sistem affiliate yang membolehkan anda mendapatkan keuntungan sehingga 75% dari produk-produk yang dijual di ClickBank.
Saya menganggap ClickBank sebagai 'lubuk emas' perniagaan Internet. Jika anda tidak percaya dengan saya, sila lihat penyata akaun ClickBank saya: (Semua urusniaga adalah dalam dollar Amerika)
Penyata bulan Ogos 2005
Penyata bulan Februari 2006
Salah satu cek ClickBank yang saya terima untuk tempoh 15 hari berniaga.

Anda mungkin bertanya:
Fairuz, tadi awak kata rakyat Malaysia tak boleh membuka akaun ClickBank, macam mana awak boleh memilikinya?
Bukan anda sahaja yang bertanya soalan ini. Saya sering ditanya oleh rakyat Malaysia yang lain mengenai soalan yang sama. Berikut adalah sebahagian dari e-mel yang saya terima:
Berbalik kepada soalan tadi, saya membuka akaun ClickBank pada tahun 1999. Ketika itu rakyat Malaysia boleh membuka seberapa banyak akaun ClickBank yang dia mahu. Tetapi beberapa tahun selepas itu, Malaysia telah dikeluarkan dari senarai negara yang dibenarkan mendaftar dengan ClickBank.

Jadi, untuk menjawab persoalan mengenai akaun ClickBank ini, saya telah membuat satu teori. Saya telah aplikasikan teori tersebut, dan saya berjaya membuka satu lagi akaun ClickBank. Walau bagaimanapun, saya tidak berani mengesyorkannya kepada rakyat Malaysia yang lain, kerana saya tidak pernah menggunakan akaun yang baru itu.

Begitu juga dengan masalah pengeluaran wang dari PayPal, saya tiada jawapan sebab semua wang PayPal saya digunakan untuk kegunaaan business Internet.

Dalam saya sedang tercari-cari penyelesaian sebenar untuk permasalahan ini, tiba-tiba saya didatangi oleh sepucuk e-mel dari seorang usahawan Internet Malaysia bernama Gobala Krishnan. Menurutnya, dia telah menjumpai penyelesaian kepada rakyat Malaysia yang ingin membuka akaun ClickBank, dan telah menyiapkan sebuah panduan khusus yang dinamakan sebagai Chapter-M untuk anda semua.
Apabila saya membaca panduan yang diberikan oleh Gobala, saya merasa amat puas hati kerana telah mendapat jawapan yang boleh saya kongsi bersama anda semua.

Bukan setakat itu sahaja, Gobala juga turut memberi panduan bagaimana hendak mengeluarkan wang dari akaun PayPal, membeli dan menjual duit PayPal, cara membuka akaun bank US dan lain-lain lagi perkara berkaitan perniagaan Internet yang mesti anda tahu. (Anda boleh membaca nota dari Gobala di ruangan bawah laman web ini).

Berita baik untuk anda:
Gobala telah melantik EmpayarInternet.com sebagai pengedar yang sah kepada panduan beliau.
Sekiranya anda memang betul-betul serius untuk menceburi perniagaan Internet dan ingin menjadi usahawan Internet berjaya, anda WAJIB membaca panduan ini.
Jika tidak, anda boleh lupakan dunia perniagaan Internet dan beralih kepada bidang lain...

Tawaran Terhad!
Harga yang dicadangkan oleh Gobala untuk panduan ini adalah US$21 (RM78). Tapi sekiranya anda membeli melalui EmpayarInternet.com, anda mendapat diskaun sebanyak RM31. Hanya bayar US$13 (RM47), dan panduan ini akan dapat dibaca oleh anda hari ini juga. (tak kiralah walaupun jam sedang menunjukkan jam 2.00 pagi).
Sekiranya anda beli sekarang, saya akan berikan bonus-bonus berikut PERCUMA!

Bonus 1
Teknik Buat Duit Banyak Dengan Program Affiliate
Bonus ini walaupun hanya kurang dari 10 helai, tapi mengandungi rahsia yang cukup hebat, sekiranya anda ingin membuat duit dengan program affiliate.
Teknik ini dipraktikkan oleh saya sendiri dan juga kebanyakan affiliate marketer yang hebat dari seluruh dunia.
Anda akan mendapat hak untuk mem'brand'kannya dengan maklumat anda. Di samping itu anda juga akan mendapat peluang memperolehi komisyen dengan hanya mengedarkan ebook ini kepada rakan-rakan!

Bonus 2
Hak Jualan Untuk eBook Chapter-M

Dengan memiliki Chapter-M, bukan sahaja anda memperolehi maklumat berharga bagaimana hendak membuka akaun ClickBank dan mengeluarkan duit PayPal, bahkan anda juga boleh menjualnya semula dengan harga sekurang-kurangnya RM47.

Update: Mulai 1 Jun, bonus ini telah ditarik balik atas arahan En. Gobala. Tapi tak apa, sekiranya anda membeli melalui EmpayarInternet.com, anda masih ada peluang menjual Chapter-M, tetapi sebagai affiliate kepada Empayar Internet, dan kami akan memberi komisyen 50%.

Apa lagi yang anda tunggu? Tidakkah anda mahu menyertai usahawan Internet Malaysia lain yang telah berjaya disebabkan mereka boleh menggunakan ClickBank & PayPal dalam urusan perniagaan Internet mereka?

Klik Di Sini Untuk DownloadPanduan Ini Sekarang Juga
Sekiranya anda inginkan maklumat lebih lanjut mengenai panduan ClickBank dan PayPal untuk rakyat Malaysia ini, anda boleh baca mesej yang ditulis oleh Gobala sendiri di bawah ini.
Semoga berjaya,
Mohd Fairuzhttp://www.empayarinternet.com/email: fairuz AT empayarinternet.com

P.S. Harga US$13 (RM47) ini amat rendah jika dibandingkan dengan keuntungan berlipat ganda yang akan anda perolehi jika anda mempunyai akaun ClickBank. Jangan lupa, anda juga akan memiliki bonus yang mendedahkan rahsia buat duit dengan program affiliate, di samping memperolehi komisyen dengan hanya mengedarkannya!

P.P.S. Jadi apa lagi yang anda tunggu? Dapatkan panduan ClickBank & PayPal ini sekarang juga.

Berikut adalah mesej dari Gobala
Kalau anda memiliki atau ingin memulakan Perniagaan Internet di Malaysia, maklumat ini adalah penyelesaian yang terakhir bagi masalah-masalah besar yang anda hadapi:
Ketahui Rahsia Penggunaan Paypal™ Dan Clickbank™ di Malaysia Untuk Perniagaan Internet Dan Gandakan Pendapatan Anda Sebanyak 10 Kali!
FAKTA: Anda hanya membazirkan wang membeli e-book atau atau menghadiri workshop perniagaan Internet sekiranya anda tidak memiliki Chapter-M.
Jika anda tidak berminat untuk mengatasi 3 masalah besar yang bakal anda hadapi sebagai usahawan Internet dari Malaysia, BERHENTI MEMBACA!

Daripada: Gobala Krishnan
Tarikh: Sabtu, Julai 08, 2006.
RUJ: Dilema Kekurangan Peluang e-Dagang Sebagai Rakyat Malaysia

Usahawan Internet Malaysia Yang Saya Hormati,
Hari ini, saya terima satu lagi e-mel daripada seorang usahawan Internet yang terdesak.

Siang malam, asyik masalah yang sama sahaja. Saya dah cukup bengang dan bosan mendengarnya. Masalah-masalah ini asyik menjadi penghalang bagi kita rakyat Malaysia yang serius ingin menjalankan perniagaan di Internet. Saya tak boleh lagi duduk diam dan biarkan mereka merana.

Ini masalahnya: Terdapat ramai Usahawan Internet baru seperti anda, yang telah menghabiskan banyak wang di seminar atau e-buku mengenai “Bagaimana Untuk Membuat Duit Di Internet”. Pada masa itu, anda rasa gembira sangat kerana seorang Mat Salleh beritahu betapa senangnya untuk buat duit dengan Clickbank™ dan Paypal™. Tanpa melengahkan masa, anda terus membuat perancangan mega anda, untuk meraih keuntungan jutaan Ringgit.
Tapi bila Mat Salleh itu pulang ke US ke UK ke (tak kiralah dari mana dia datang) dengan jet peribadinya (bersama-sama dengan wang anda), anda baru sedar akan 3 MASALAH BESAR yang dihadapi oleh usahawan Internet Malaysia:
Anda tidak boleh mendaftar dengan Clickbank – Clickbank tidak menerima keahlian daripada Malaysia. Yang sebenarnya, Malaysia tidak disenaraikan pun dalam senarai nama-nama negara keahliannya.
Anda tidak boleh mengeluarkan wang dari akaun Paypal anda – Anda ada idea yang hebat, menjual satu produk di EBay™ tetapi anda juga sedar bahawa anda tidak boleh memindahkan wang Paypal anda ke dalam bank akaun anda di Malaysia. Paypal tidak akan mengeluarkan cek dan anda tidak mempunyai bank akaun di US. Disebabkan ini, sementara orang lain buat jutaan duit, anda terlepas peluang sekali lagi.
Tanpa Kad Kredit, anda tidak boleh mula – Semua perniagaan Internet memerlukan kad kredit tapi anda tidak memiliknya. Anda telah cuba memohon tapi permohonan anda sentiasa ditolak. Akhir sekali anda berkata kepada diri anda sendiri, “Ah! Malaslah macam ni. Leceh betul! Mana boleh nak buat biznes internet ni??…”

Sudah berkali-kali saya mendengar masalah tersebut daripada rakyat Malaysia yang terdesak. Saya buat keputusan untuk selesaikan masalah ini. Saya tahu ianya dapat diatasi kerana saya sendiri menjual di Clickbank dan saya juga adalah ‘affiliate’ Clickbank sejak 2005. Saya juga ada akaun Paypal dan setiap bulan saya dapat mengeluarkan wang dari akaun Paypal saya kedalam akaun bank saya di Malaysia.

Saya dapat melakukan semua ini dengan mudah, 100% sah di sisi undang-undang tanpa masalah.
Ini yang hebatnya: Saya sendiri mengenali tidak kurang dari 5 orang Usahawan Internet Malaysia yang dapat buat perkara yang sama. Jadi persoalannya bukanlah “Boleh ke?” Tapi persoalannya, “Macam mana aku boleh buat?” dan “Kenapa tak ada siapa pun yang berkongsi maklumat ini?”

Saya faham apa yang anda rasakan.
Tidak lama dahulu, saya juga menghadapi masalah yang sama. Tapi sejak saya jadi Usahawan Internet sepenuh masa, saya telah berusaha dan mencari penyelesaian jangka-panjang untuk mengatasi “kekurangan” saya sebagai rakyat Malaysia. Saya telah mencuba pelbagai strategi (separuhnya menempuh kegagalan yang teruk) sehinggalah saya menjumpai PENYELESAIAN MUKTAMAD.

Gobala,
Every day I have to disappoint subscribers from Malaysia telling them that they will be unable to cash in on all those ClickBank profits awaiting them.
But now at last I can point them to Chapter-M - a book which explains with simple and clear instructions exactly what they have to do, using information I've not come across before. Well done on filling this great need.

Harvey Segal "Mr Super Tips"ClickBank Success ForumClickbankSuccessForum.com
Gobala,
Clickbank is truly an Internet gold mine, and I considered myself lucky for being able to get a Clickbank account before they decided to ban Malaysia from their country list.
Many Malaysians asked me how to open a Clickbank account. Even though I know several theories, I myself wasn't sure about them, until I read your report.
Man, you've done a great job! You're 100% correct when you said your report is a missing chapter in Malaysian e-commerce.

Mohd FairuzPowerProfitMarketing.com
Gobala,
It's a no-brainer!
This product must be owned by Malaysians who are thinking or are already running an Internet business, and don't have a clue on how to capitalize the power of ClickBank and PayPal.
I ordered this product even before I finished reading the entire website.
Now, I don't have to manually answer my fellow Malaysian subscribers who keep asking me the "How to open a ClickBank or PayPal account" question anymore. I simply refer them to Chapter-M!

Thank you for creating an awesome product that Malaysians will definitely appreciate.
Your friend,
Zamri Nanyan
Penang, Malaysiahttp://www.zamrinanyan.com/

It's great that somebody actually write this for Malaysians. For so long, Malaysians have been using Paypal but can'twithdraw them, accept to buy other things back online. Even with that, you are limited to the things that you can buy. Not everybody accepts Paypal.But then again, any business that is not accepting Paypalmay be sending a lot of money away. And previously, I knowthat some Malaysian merchants opt for third party to convert their Paypal fund to MYR. And they lose a lot of money in the process.With what you share in your ebook, now they don't have to. I think any Malaysians who wish to start a business onlineshould get your guide. It's a solution for the real world.
Iszuddin IsmailAdsenseSEOGuide.com

Saya telah menjumpai satu 'bab' yang tercicir dalam kesemua e-buku dan seminar-seminar yang hanya menjualkan satu impian kepada anda tapi tidak menunjukkan kepada anda bagaimana untuk mendapatkannya. Tiada siapa pun yang ingin menjawab persoalan-persoalan ini. Tiada siapa pun yang mahu turun ke padang dan membantu anda.

Tapi saya akan membantu anda.
Saya Telah Menemui Chapter-Malaysia,Dan Saya Mahu Kongsikan Bersama Anda Semua…
Saya telah kumpulkan kesemua strategi-strategi saya dan menjadikan ia kepada satu laporan yang mudah di baca, tiada-tokok-tambah-dan-tiada-karut. Laporan ini saya namakan Chapter-M. Tolong jangan beli sebarang e-buku atau pergi ke mana-mana seminar selagi anda belum membaca Chaptr-M. Tapi lainlah kalau anda mahu membazirkan kesemua wang anda, yang telah anda bertungkus lumus bekerja untuk mendapatkannya, kepada janji-janji kosong.

Rahsia Yang Terkandung Dalam Chapter-M: Ia bukanlah satu lagi laporan atau e-book yang berbentuk, “Bagaimana Untuk Buat Duit?” Kerana yang berbentuk itu sudah banyak dipasaran. Akan tetapi, Chapter-M adalah satu laporan yang telah ditulis khas untuk rakyat Malaysia seperti saya dan anda. Ia mempunyai 28 muka surat. Yang berikut ini adalah rahsia-rahsia dalam Chapter-M:

Bagaimana Hendak Mendaftar Dengan Clickbank® – Mereka tidak mahukan anda dan mereka memang tidak akan mahu anda. Tak percaya? Cuba anda pergi ke http://www.clickbank.com/ sekarang, dan cuba buka akaun baru. Saya akan tunjukkan satu strategi rahsia supaya anda dapat atasi masalah ini dan boleh mula menjual produk anda di Clickbank. Untuk pengetahuan anda, Clickbank adalah satu tempat pemasaran yang terbesar di Internet. Dengan maklumat dalam Chaptr-M ini, anda boleh mula mempromosikan produk-produk Clickbank yang sedang hangat di pasaran sebagai seorang ‘affiliate’ dan anda boleh mendapat pendapatan yang lebih daripada apa yang anda dapat sekarang.

Bagaimana Untuk Mendapat Cek Clickbank Di Pintu Rumah Anda – Saya akan tunjukkan bagaimana anda boleh melakukannya. Tidak kira samada anda tinggal di Kuala Lumpur ke Perlis ke Kota Bharu ke Kluang ke Kuching ke mahupun KK. Ianya boleh dilakukan, dan saya akan menunjukkannya satu-per-satu bagaimana hendak melakukannya. Bila anda berjaya melakukan ini, anda akan senyum memanjang ke bank untuk menunaikan cek-cek komisen anda itu.

Bagaimana Hendak Mendaftar Dengan Paypal® dan Buka Satu Bank Akaun Baru – Buat masa sekarang ini, anda boleh mendaftar dengan Paypal tapi anda tidak boleh mengeluarkan wang anda. Saya tahu bunyinya macam bodoh dan anda mungkin terfikir, “Kalau aku tak boleh keluarkan duit aku dari Paypal, buat apa Paypal bagi aku buka akaun dengan dia orang?” Itu satu persoalan yang bagus tapi tiada gunanya anda ajukan soalan itu kepada Paypal kerana Paypal tidak akan melayan anda. Walau bagaimanapun, kalau anda tahu apa yang perlu dibuat dan bagaimana untuk melakukannya, anda boleh selesaikan masalah ini untuk selama-lamanya.

Bagaimana Untuk Keluarkan Duit Daripada Paypal Dengan Senang – Saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh masukkan seberapa banyak duit daripada akaun Paypal anda ke dalam Maybank2u (atau bank lain) dengan selamat, dalam waktu 5 hari bekerja. Dengan maklumat ini, anda akan mempunyai aliran wang tunai (cash flow) yang lebih baik dan anda juga boleh membuat perancangan aktiviti perniagaan anda dengan lebih mantap.

Bagaimana Untuk Melindungi Akaun Paypal Anda – Anda mungkin akan terkejut pada satu hari nanti kerana Paypal telah membekukan akaun anda tanpa sebab. Saya akan tunjukkan bagaimana anda boleh elakkan diri daripada berlaku kepada akaun anda. Dengan maklumat ini, anda tidak akan buat perkara yang salah di kaca mata pihak pengurusan Paypal.

Bagaimana Untuk Menyelesaikan Masalah Paypal – Jika akaun Paypal anda dibekukan di masa akan datang (akaun saya pernah dibekukan), saya akan tunjukkan satu pelan ‘pemulihan’ (recovery) setapak-demi-setapak yang akan memastikan perniagaan anda boleh terus berjalan dengan lancar dan anda tidak akan kehilangan satu sen pun.

Bagaimana Hendak Mewujudkan Satu Pelan ‘Back-Up’ Paypal – Jangan sekali-kali letakkan wang anda dalam satu tempat. Anda ada buat begitu? Sebagai langkah berjaga-jaga, takut-takut tanpa sebab, Paypal membuat keputusan untuk membekukan akaun anda, saya akan tunjukkan kepada anda satu pelan strategi rahsia yang boleh menyelamatkan perniagaan anda. Dengan rahsia “Plan C” saya, anda boleh menukar kepada pemproses pembayaran yang alternative dalam masa yang singkat, hanya 3 saat sahaja. Ya! Saya juga akan beritahu anda apakah alternatif-alternatif tersebut.

Bagaimana Hendak Mulakan Perniagaan Internet Tanpa Kad Kredit – Kalau anda tidak mempunyai kad kredit, jangan risau. Orang lain mungkin mengatakan yang anda tiada harapan tapi saya akan tunjukkan pada anda satu penyelesaian yang mudah dan anda boleh mulakan e-dagang anda dengan serta merta. Jangan bimbang, ianya adalah 100% sah di sisi undang-undang!

Dan ada banyak lagi yang saya akan kongsikan….
Ya, Malaysia BOLEH! Kalau dunia luar tidak inginkan anda melakukan e-dagang dan Pemasaran Internet, adakah anda akan berputus asa? Atau …anda akan ‘lawan’ balik?

Anda perlu faham akan fakta ini - apabila anda berurusan dengan syarikat-syarikat gergasi dari US, mereka mungkin tidak tahu di mana letaknya Malaysia dalam peta dunia (atau tidak peduli) dan mereka hanya bersembunyi disebalik sistem mereka.

Selagi anda mengikut peraturan sistem mereka, anda akan selamat. Tapi kalau sistem mereka menolak anda, tiada faedahnya anda cuba menghubungi mereka untuk meminta bantuan. Adakah anda fikir yang staf-sokongan mereka prihatin tentang sesuatu selain daripada perkara yang memudahkan kerja mereka dan mendapat gaji bulanan?
Dengan ChapterM anda boleh atasi semua masalah-masalah anda. Saya tidak menggunakan taktik yang kotor. Saya juga tidak mengingkari Syarat Terma Servis mereka (Terms of Service) dan saya tidak mengaburi atau menipu sistem mereka. Apa yang saya lakukan hanyalah:
a. Mempelajari peraturan-peraturan yang diberikan dan…
b. Menggunakan peraturan-peraturan tersebut untuk manfaat saya.

Saya telah membaca Chapter-M dan saya dapati ianya mudah, terus-terang dan sangat unik. Saya masih belum menjumpai maklumat seperti ini dari tempat lain dan saya pasti akan mencadangkan ia kepada semua yang menghadiri Workshop Jutawan Internet saya.
Kalau anda berminat untuk mulakan perniagaan Internet anda sendiri di Malaysia, saya amat menggalakkan anda memiliki e-buku ini sebelum anda memulakan sesuatu.
Beliau memang seorang yang arif dan mengetahui apa yang dicakapkan.
Irfan Khairi
Penulis buku No. 1 Terlaris “Rahsia Jutawan-jutawan Internet Terbongkar” dan "Secrets of Internet Millionaires Revealed" http://www.rahsiainternet.com/

Gobala, saya benci anda!
Anda sepatutnya tulis perkara ini awal-awal dulu supaya dapat menyelematkan saya dari keperitan dan kesusahan untuk memindahkan duit Paypal saya ke dalam bank akaun saya. Tahu tak betapa banyaknya masa yang telah saya habiskan?
Akhirnya anda memutuskan juga untuk membuatnya….
Permata yang sebenar adalah pada halaman 16-20. Saya tidak tahu pun yang saya boleh menggunakan cara-cara rahsia itu untuk mengeluarkan duit saya. Taktik-taktik ini sendiri sudah bernilai sepuluh kali ganda daripada harga buku ini. Saya tak faham mengapa anda melepaskan kesemua ini pada harga yang amat rendah…
Salam hormat,
Sunny Tanhttp://www.tips.com.my/

Hai Gobala,
Chapter-M ini amatlah menarik sekali, lebih-lebih lagi untuk rakyat Malaysia…saudara telah menghasilkan suatu kerja yang sangat bagus!!
Ben Tiew

Encik Gobala,
Terima kasih kerana berkongsi maklumat ini bersama saya. Kini saya sedang cuba untuk bekerja di rumah disamping mengurus 5 orang anak. Saya telah mencuba buat jualan di Ebay tapi saya telah abaikannya kerana saya tidak tahu bagaimana untuk menggunakan Paypal dari Malaysia.
Sekarang baru saya nampak jalan untuk bermula tanpa sebarang masalah.
Salimah Hassan

Hai Gobala!
Terima kasih kerana memberi peluang kepada saya membaca Chapter-M. Laporan anda ini memang datang tepat pada masanya kerana ia boleh membantu idea biznes Internet saya yang telah lama terkubur sebab saya tak ada idea macam mana nak ambil pesanan klien dan memindahkan duit ke dalam bank akaun saya di Malaysia.
Sekarang idea itu boleh hidup balik dan saya boleh mulakan perniagaan saya melalui Internet tidak lama lagi.
Saya akhiri emel ini dengan ucapan penutup Alley Cats, “Terima kasseeehhh!
Ihsan a.k.a DeenTiadaLagiMasalahBeratBadan.com

Chapter-M memang mudah difahami dan penuh dengan maklumat yang penting!!
Sebelum ini kami agak segan dan kurang pasti bila nak terima order dengan PayPal... tetapi kini kami berani nak memaparkan logo Paypal pada halaman web kami!! Semuanya kerana kamu sudi berkongsi, Gobala!
Thank you!
Hafiz and NajmiCheapestCovers.com

Ini tawaran istimewa saya: Anda boleh duduk saja dan tunggu bertahun-tahun lamanya sebelum syarikat-syarikat bodoh itu menyedari bahawa Malaysia adalah satu pasaran yang lumayan untuk mereka... atau anda boleh membaca ChapterM dan 5 minit kemudian anda akan dapat jalan penyelesaian kepada masalah-masalah anda berkaitan dengan Paypal dan Clickbank.

Bertindak Sekarang Sebelum Terlambat: Miliki ChapterM sekarang sebelum terlambat. Anda boleh membuat bayaran melalui kad kredit, Paypal, Maybank2u, cek atau kiriman wang. Jadi anda tiada alasan untuk tidak bertindak sekarang. Saya lakukan semua ini supaya anda mudah untuk memilikinya.

Muat-turunkan dan baca ChapterM. Jangan baca seperti membaca buku cerita tapi baca seolah-olah jiwa anda bergantung padanya kerana terus terang saya katakan, sememangnya begitu. Cuba strategi-strategi saya, perbaiki dan majukan perniagaan anda. Kalau ChapterM tidak membantu anda sepertimana ia telah membantu semua orang yang anda lihat di laman-web ini, simpan duit anda, saya tidak memerlukannya.
Klik Di Sini Untuk MembeliPanduan Ini Sekarang Juga
Yang Ikhlas,
Gobala Krishnan

P/S: ChapterM adalah untuk Usahawan Internet Malaysia yang serius sahaja. Ia bukanlah satu lagi sampah “Bagaimana Hendak Buat Duit?”. Ia hanya bertumpukan kepada penyelesaian masalah-masalah berkaitan dengan Clickbank, Paypal dan seumpanya dimana masalah tersebut akan dihadapi oleh setiap Usahawan Internet Malaysia pada suatu hari nanti samada cepat ataupun lambat.

Walaupun ia hanya mempunyai 28 mukasurat yang senang untuk dibaca tetapi maklumat yang disampaikan amatlah bernas sekali. Di sini saya tidak menjual kertas A4, jadi kalau anda rasa yang anda mahukan sebuah e-buku 500+ muka surat, yang mana anda tidak akan membacanya, sila cari di tempat lain, di sini bukan tempatnya.
P/P/S: Saya akan tunjukkan kepada anda lebih daripada 8 tip-tip rahsia bagaimana untuk menyelesaikan masalah-masalah ini dengan mudah, 100% sah di sisi undang-undang supaya anda boleh menjalankan perniagaan Internet anda untuk jangka masa panjang.

No comments:

TrafficG -- Free WebSite Promotion!
 

Firstname :

Lastname :

Email :

Username :

Password :

 

Visit TrafficG Now